Producent: EBC Brakes Kod produktu: FA617R Nazwa: Klocki hamulcowe (komplet na 1 tarczę) Typ: seria R – sinterowane metaliczne klocki długowieczne (R Series Long Life Sintered Metal) Pozycja montażu: przednia oś, strona prawa
Dane techniczne
Szerokość klocka A: 109,15 mm
Wysokość klocka A: 39,2 mm
Grubość klocka A: 7,65 mm
Szerokość klocka B: 96,3 mm
Wysokość klocka B: 36,5 mm
Grubość klocka B: 7,6 mm
Przeznaczenie
Klocki FA617R zostały zaprojektowane z myślą o pracy w wymagających warunkach terenowych – błoto, woda, kurz. Idealnie sprawdzają się w pojazdach ATV i UTV, zapewniając skuteczne hamowanie i bardzo dobrą trwałość.
Kompatybilność – lista pojazdów
CAN-AM OUTLANDER
L 500 EFI STD INC MAX – 2013–2015
1000 4×4 (DPS/XT/XT-P/LTD/STD) – 2013–2014
1000 4×4 (LTD) – 2013
1000 4×4 (XMR) – 2013–2014
1000 EFI T3 AND R – 2017–2019
1000 STD – 2012–2014
1000 XT/XT-P – 2012–2014
450 EFI INC MAX AND T3 – 2018–2019
500 (XT) – 2013–2014
500 4×4 (DPS) – 2013–2014
570 T3 EFI INC (3FJD) – 2018
650 4×4 (STD/DPS/XT) – 2013–2015
650 T3 EFI – 2018
6×6 1000 EFI T3 – 2018–2019
6×6 INC MAX AND T3 – 2019
800 MAX R 4×4 (STD/DPS/XT-P) – 2013–2014
800 R 4×4 (DPS) – 2013
800 R STD – 2012–2015
800 R XT – 2012–2014
850 EFI – 2018
CAN-AM OUTLANDER MAX
1000 4×4 (DPS/XT/XT-P) – 2013
1000 EFI T3 L AND R – 2017–2019
500 4×4 (DPS) – 2013–2014
500 EFI (XT) – 2013–2015
570 EFI T3 PRO INC DPS XT – 2018–2019
570 PRO – 2017
650 4×4 (STD/DPS/XT) – 2013–2014
650 EFI T3 PRO INC DPS XT – 2018–2019
650 PRO – 2017
6×6 650 EFI T3 – 2019
850 – 2017
L 450 4×4 – 2015
L 500 4×4 – 2015
CAN-AM RENEGADE
1000 EFI T3 AND R – 2019
1000 STD – 2012–2014
1000 XXC – 2012–2014
500 (STD) – 2012–2015
570 EFI – 2019
650 EFI T3 – 2019
800 R STD – 2012–2015
800 R XXC – 2012–2014
850 EFI – 2019
Dlaczego warto wybrać ten produkt?
Wysoka odporność na zużycie dzięki sinterowanej mieszance metalicznej.
Skuteczne hamowanie nawet w trudnych warunkach terenowych.
Dłuższa żywotność w porównaniu do standardowych klocków organicznych.
Precyzyjne dopasowanie do wielu modeli ATV i UTV.
Komplet na jedną tarczę – idealny do wymiany eksploatacyjnej.