

Aluminiowa tuningowa rura Intercoolera do 2.0 Jeep Wrangler JL JLU

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
→ Pasuje do Jeep Wrangler 2.0 JL
→ Sprawdzone na hamowni: dodaje 7hp oraz 16 Nm momentu.
→ Przepływ o 36% lepszy
→ Montaż w godzinę
→ Odlew aluminiowy daje dużą wytrzymałość podczas zwiększonego ciśnienia
→ US Patent D956,819 S
Mishimoto opracowało bezpośrednio dopasowaną tuningową rurę intercoolera do Jeepa Wranglera JL 2.0L 2018-2023, która pozwala zmaksymalizować osiągi turbodoładowanego silnika. Nasz zestaw zastępuje słabą fabryczną rurę intercoolera swobodnie płynącą i trwałą rurą z odlewu aluminiowego.
Wygładzając nierówności, spadki i krzywizny standardowej rury, byliśmy w stanie poprawić przepływ o 36 procent, co zapewniło potwierdzony na hamowni wzrost momentu obrotowego o 16Nm i mocy o 7 KM. Ale moc to nie jedyne ulepszenie, jakiego dokonaliśmy.
Rura jest wykonana w 100% z odlewanego aluminium, co zapewnia większą wytrzymałość na ciepło i wysokie ciśnienie doładowania. Dołączone silikonowe łączniki z technologią DuraCore™ są zbudowane z pięciu warstw silikonu i odpornych na ciepło włókien dla większej trwałości i wytrzymałości. Wewnętrzna wyściółka DuraCore™ jest również bardziej odporna na paliwo i olej, co zapewnia większą trwałość.
Aby dodać kolejną warstwę trwałości, ta rura intercoolera ma pomarszczoną czarną powłokę proszkową dla maksymalnej odporności na korozję i czynniki atmosferyczne. Ta odlewana z aluminium rura intercoolera pozwala również na jeszcze większe możliwości personalizacji i przyszłych modernizacji. Obszar grubszego odlewu na końcu rury umożliwia wiercenie i gwintowanie pod wszystko, od czujników doładowania po wtrysk nitro. Dołączyliśmy również zdejmowany adapter zaworu obejściowego, który pozwala na użycie standardowego zaworu obejściowego lub nieoryginalnych zaworów wydmuchowych.
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.