YETI XD Jeep Wrangler JK JKU Drążek kierowniczy z tłumikiem drgań Steer Smarts
    search

    YETI XD Jeep Wrangler JK JKU Drążek kierowniczy z tłumikiem drgań Steer Smarts

    4 241,00 zł
    (zawiera VAT 23%)
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie

    Ilość
    Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 1
    Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 1
    Ostatnie sztuki w magazynie

    <0 id="thumb_video_1044" data-video-id="KkqST7elGwE" data-video-player="youtube" data-provider="youtube" data-video-title="Video: " data-video-id-pv="1" data-video-url="https://www.youtube.com/embed/KkqST7elGwE?rel=0&controls=1&autoplay=0&" class="pv-thumb thumb-container video_link " > Video: <0 id="thumb_video_1046" data-video-id="qItFMTVmpt0" data-video-player="youtube" data-provider="youtube" data-video-title="Video: " data-video-id-pv="1" data-video-url="https://www.youtube.com/embed/qItFMTVmpt0?rel=0&controls=1&autoplay=0&" class="pv-thumb thumb-container video_link " > Video:
    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy z serii "YETI XD™" wyposażony w tłumik GRIFFIN XD™. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy układ kierowniczy, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.

    YETI XD Bottom Mount Draglink to kompletny, przykręcany drążek kierowniczy. Dolne mocowanie YETI XD instaluje się w zaledwie kilka minut i przykręca do fabrycznego stożkowego otworu zwrotnicy i fabrycznego otworu wahacza.

    CECHY

    CIĘGNO YETI XD Z ZESPOŁEM GRYFU XD:
    Łatwy montaż za pomocą śrub.
    Tłumik Griffin XD zapewnia najwyższy poziom stabilności i osiągów na drodze i w terenie.
    Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
    WYPRODUKOWANO W USA
    PRZEGUBY KULOWE:
    Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JK.
    Śruby dwustronne ze stali stopowej o średniej zawartości węgla, wykonane na zimno, zapewniają niesamowitą wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
    Poddane obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
    Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
    Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami serwisowania smaru, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
    W pełni smarowalne.
    KOŃCÓWKI DRAGLINK:
    Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
    Zewnętrzne gwinty są powlekane elektronicznie w celu zapewnienia trwałości i długoterminowej użyteczności.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
    Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
    TŁUMIK GRIFFIN XD:
    Redukuje ostre i negatywne sprzężenie zwrotne z kierownicą.
    Regulator Draglink jest wykonany z rur stalowych 4130 Chromoly o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
    Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
    Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
    Powłoka antykorozyjna zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
    Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą sprawność.
    Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
    Opatentowana konstrukcja.
    *Drążek pasuje do wszystkich modeli JK Wrangler 2007-2017 z kierownicą po lewej stronie, w tym Rubicon i Unlimited.

    Uwaga: Zalecane są co najmniej 17-calowe koła. Koła 16" z maksymalnym rozstawem 4,5 mogą pasować, ale nie jest to gwarantowane.


    **Jeepy wyposażone w fabryczne płyty poślizgowe Rubicon/Anniversary/Front będą musiały nieznacznie zmodyfikować płytę poślizgową, aby uzyskać prześwit z GriffinXD.

    YETI XD Jeep Wrangler JK JKU Drążek kierowniczy z tłumikiem drgań Steer SmartsYETI XD Jeep Wrangler JK JKU Drążek kierowniczy z tłumikiem drgań Steer Smarts
    78070002

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JK 2 Drzwi 07-18
    Wrangler JK 4 Drzwi 07-18

    Produkty powiązane

    Pliki do pobrania

    Drążek kierowniczy

    Instrukcja montażu Jeep Wrangler JL

    Pliki do pobrania (1.79MB)

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next