
Wzmocniony układ kierowniczy Heavy Duty dla TJ/LJ Wrangler
System kierowniczy Heavy Duty dla modeli TJ/LJ Wrangler to konstrukcja w stylu odwróconej litery „T”, która stanowi OGROMNE ulepszenie w porównaniu do układów kierowniczych w konfiguracji „Y”. To właśnie TEN zestaw, na który wszyscy czekaliśmy – pasuje również do modeli XJ, MJ i ZJ!
Najważniejsze cechy:
- Bezpośredni montaż – wzmocniony układ Heavy Duty
- Odwrócona konfiguracja „T” (duża poprawa względem słabszej konstrukcji typu „Y”)
- Drążek kierowniczy z rurki chromowo-molibdenowej 1.625” średnicy zewnętrznej, grubość ścianki 0.375”
- Drążek poprzeczny (Drag Link)
- Złote cynkowanie – wykończenie Gold Zinc Chromate
- Smarowalne końcówki drążków typu Dog-Leg, kute, hartowane, o wytrzymałości 1 tony
- Smarowalne końcówki drążka poprzecznego, również kute i hartowane
- Specjalna konstrukcja końcówek zapobiegająca „flopowi” drążka kierowniczego
- Stożkowy sworzeń OE oraz nakrętka zabezpieczająca – zapewniają idealne dopasowanie
- Zamknięte, trwałe gumowe osłony smarownicze
- Regulacja możliwa po zamontowaniu
- Opcjonalny stabilizator/demper RockSport
- DZIAŁA Z FABRYCZNYM ODSTĘPEM KÓŁ TJ/LJ!
Wzmocniony układ kierowniczy MetalCloak to rozwiązanie, na które wszyscy czekaliśmy – pożegnaj się z układem typu „Y” i zyskaj lepsze prowadzenie dzięki układowi kierowniczemu w stylu odwróconej litery „T”. Konstrukcja „T” nie jest podatna na zmiany geometrii podczas pracy zawieszenia, w przeciwieństwie do słabszego układu „Y”, który powoduje zmianę zbieżności przy każdym ruchu zawieszenia.
Wyłącznie w MetalCloak – drążek kierowniczy wyposażony w podwójne, kute i hartowane końcówki typu Dog-Leg o wytrzymałości 1 tony. Taka konstrukcja zapewnia odpowiednią wytrzymałość oraz prześwit, pozwalając na stosowanie zarówno fabrycznych, jak i aftermarketowych kół – co przekłada się na najlepszy możliwy promień skrętu. Końcówki Dog-Leg eliminują efekt „flopa”, co zwiększa precyzję prowadzenia. Osłony smarownicze zapobiegają dostawaniu się zanieczyszczeń i utrzymują smar na miejscu. Drążek można regulować po zamontowaniu, co pozwala na precyzyjne dostosowanie ustawień.
Drążek poprzeczny wykonany z rury o średnicy 1.375 cala ma specjalnie zaprojektowane zagięcia, które zapewniają odpowiedni prześwit przy pracy zawieszenia, także w połączeniu z niestandardowymi mostami czy pokrywami dyferencjałów. Złote cynkowanie chroni przed korozją. Końcówki drążków są kute, hartowane i wyposażone w sworznie stożkowe OE oraz nakrętki zabezpieczające, co gwarantuje dokładne dopasowanie i wytrzymałość w newralgicznych miejscach. Zostały one również zaprojektowane tak, aby eliminować luz i zapobiegać „flopowi” drążka poprzecznego. Obsługa serwisowa możliwa dzięki smarowniczkom.
Cały zestaw można regulować już po jego zamontowaniu, co ułatwia precyzyjne ustawienie osi.
Wydajność układu kierowniczego w stylu „T” to wyraźna poprawa komfortu jazdy i kontroli nad pojazdem.
Uwaga: Układ kierowniczy został zaprojektowany dla modeli TJ/LJ Wrangler, ale może również pasować do MJ, XJ, ZJ i WJ.
Uwaga: Zalecamy, aby po montażu zawieszenia MetalCloak Jeep został ustawiony przez specjalistę od geometrii zawieszenia.







Opis
- MARKA
- Jeep
- MODEL
- Cherokee XJ 84-01
Grand Cherokee ZJ 93-98
Wrangler LJ 04-06
Wrangler LJ 97-06
Wrangler TJ 97-06
Produkty powiązane