
PASUJE WYŁĄCZNIE DO WERSJI NIE-RUBICON!
Chromowo-molibdenowy drążek kierowniczy typu "Dog-Leg" do Rubicon JL Wrangler / JT Gladiator – połączenie wytrzymałości i stylu dla newralgicznego układu kierowniczego.
Cechy produktu:
- Rura stalowa 1.625” (średnica zewnętrzna) z grubością ścianki .375” ze stali chromowo-molibdenowej 4130 (CDS)
- Złote wykończenie cynkowo-chromianowe
- Kute, hartowane końcówki drążka typu Dog-Leg 1-Ton
- Konstrukcja końcówek zapobiega „luźnemu opadaniu” drążka
- Stożkowy sworzeń OE i nakrętka kontrująca dla idealnego dopasowania
- Uszczelnione wytrzymałymi gumowymi osłonami smarowymi
- Regulacja możliwa bez demontażu z pojazdu
- W zestawie wzmocniony uchwyt do amortyzatora drgań kierownicy
- PASUJE DO FABRYCZNEGO OFFSETU FELG W JL/JT!
Ekskluzywna konstrukcja MetalCloak: drążek wyposażony w podwójne, kute i hartowane końcówki typu Dog-Leg 1” klasy 1-Ton, które nie tylko zapewniają wytrzymałość, ale także odpowiedni prześwit do stosowania z felgami fabrycznymi i aftermarketowymi – umożliwiając maksymalny promień skrętu. Końcówki typu Dog-Leg eliminują luźne ruchy drążka, poprawiając jego pracę. Uszczelnione osłony gumowe chronią przed zabrudzeniem i zatrzymują smarowanie. Regulacja możliwa po zamontowaniu drążka w aucie.
Wzmocniony uchwyt amortyzatora kierownicy z regulacją, wykonany z blachy stalowej 3/16”, montowany do drążka – podnosi i przesuwa amortyzator poza strefę zagrożenia. Przeznaczony do amortyzatorów kierowniczych z rynku wtórnego.
Opcjonalny uchwyt frezowany z aluminium – dwuczęściowy, łatwy w montażu i umożliwiający optymalne ustawienie amortyzatora dla najlepszej skuteczności. Wykończenie: anodowana czerń z laserowym grawerem "M" wokół zagłębionych otworów na śruby – dla czystego, dopracowanego wyglądu.
Uwaga: Wymagane minimum 2” liftu.
Uwaga: Zestaw amortyzatora kierowniczego RockSport pasuje tylko do wersji z kierownicą po lewej stronie.
Uwaga: Podniesiony amortyzator kierownicy wymaga przynajmniej 2” bump stopów, aby uniknąć kontaktu z ramą.
Uwaga: W przypadku zakupu aluminiowego uchwytu drążka, MetalCloak zdecydowanie zaleca użycie pasty antyzatarciowej na wszystkich śrubach.

Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Drążek / wspornik stabilizator MEYLE SUZUKI GRAND VITARA II 33-16 060 0005/HD
Drążek kierowniczy montaż standardowy Yeti XD JL/JT z tłumikiem Drgań Jeep Wrangler Gladiator Steer Smarts
Nissan Patrol Y60 1989-1997 drążek kierowniczy przedni HD
Drążek kierowniczy dolny wzmocniony SteerSmarts Wrangler JK
Końcówka Lewa Drążka kierowniczego dolnego Metalcloak Jeep Wrangler JL Gladiator JT
Drążek kierowniczy tylny HD Nissan Patrol Y61 1998-2000
Nissan Patrol GU4 2004-2011 drążek kierowniczy przedni HD
YETI XD dolny drążek kierowniczy JEEP WRANGLER JL JT GLADIATOR RUBICON
Drążek kierowniczy górny z relokacją mocowania drążka Panharda Rough Country Lift 3,5-6"
Wzmocniony drązek kierowniczy dolny Wrangler JL JLU Rubicon od Metalcloak Tie Rod
Zestaw do korekcji geometrii z amortyzatorem skrętu Rough Country Lift 4"
YETI XD Jeep Wrangler JK JKU Drążek kierowniczy z tłumikiem drgań Steer Smarts