
PASUJE WYŁĄCZNIE DO WERSJI NIE-RUBICON!
Chromowo-molibdenowy drążek kierowniczy typu "Dog-Leg" do Rubicon JL Wrangler / JT Gladiator – połączenie wytrzymałości i stylu dla newralgicznego układu kierowniczego.
Cechy produktu:
- Rura stalowa 1.625” (średnica zewnętrzna) z grubością ścianki .375” ze stali chromowo-molibdenowej 4130 (CDS)
- Złote wykończenie cynkowo-chromianowe
- Kute, hartowane końcówki drążka typu Dog-Leg 1-Ton
- Konstrukcja końcówek zapobiega „luźnemu opadaniu” drążka
- Stożkowy sworzeń OE i nakrętka kontrująca dla idealnego dopasowania
- Uszczelnione wytrzymałymi gumowymi osłonami smarowymi
- Regulacja możliwa bez demontażu z pojazdu
- W zestawie wzmocniony uchwyt do amortyzatora drgań kierownicy
- PASUJE DO FABRYCZNEGO OFFSETU FELG W JL/JT!
Ekskluzywna konstrukcja MetalCloak: drążek wyposażony w podwójne, kute i hartowane końcówki typu Dog-Leg 1” klasy 1-Ton, które nie tylko zapewniają wytrzymałość, ale także odpowiedni prześwit do stosowania z felgami fabrycznymi i aftermarketowymi – umożliwiając maksymalny promień skrętu. Końcówki typu Dog-Leg eliminują luźne ruchy drążka, poprawiając jego pracę. Uszczelnione osłony gumowe chronią przed zabrudzeniem i zatrzymują smarowanie. Regulacja możliwa po zamontowaniu drążka w aucie.
Wzmocniony uchwyt amortyzatora kierownicy z regulacją, wykonany z blachy stalowej 3/16”, montowany do drążka – podnosi i przesuwa amortyzator poza strefę zagrożenia. Przeznaczony do amortyzatorów kierowniczych z rynku wtórnego.
Opcjonalny uchwyt frezowany z aluminium – dwuczęściowy, łatwy w montażu i umożliwiający optymalne ustawienie amortyzatora dla najlepszej skuteczności. Wykończenie: anodowana czerń z laserowym grawerem "M" wokół zagłębionych otworów na śruby – dla czystego, dopracowanego wyglądu.
Uwaga: Wymagane minimum 2” liftu.
Uwaga: Zestaw amortyzatora kierowniczego RockSport pasuje tylko do wersji z kierownicą po lewej stronie.
Uwaga: Podniesiony amortyzator kierownicy wymaga przynajmniej 2” bump stopów, aby uniknąć kontaktu z ramą.
Uwaga: W przypadku zakupu aluminiowego uchwytu drążka, MetalCloak zdecydowanie zaleca użycie pasty antyzatarciowej na wszystkich śrubach.

Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
YETI XD™ JL/JT DRAG LINK WITH GRIFFIN XD™ Steer Smart górny drążek kierowniczy z tłumikiem drgań
Końcówka od strony kierowcy Steer Smarts dolnego drążka kierowniczego
Kapsle przykrywki do końcówek drążka kierowniczego Steer Smarts
Końcówka Lewa Drążka kierowniczego dolnego Metalcloak Jeep Wrangler JL Gladiator JT
Drążek kierowniczy górny Wrangler JK JKU Metalcloak
REPLACEMENT HARDWARE - JL YETI XD™ TIE RODS & DRAG LINKS
Steersmarts YETI XD Wrangler JL końcówka drążka kierowniczego od strony pasażera
Drążek kierowniczy dolny Wrangler JK JKU MEtalcloak
Drążek kierowniczy regulowany Superior Engineering Lift 2-6