
Zestaw ten pozwala zastąpić sterowany podciśnieniowo mechanizm załączania blokady tylnego mostu mechanizmem z siłownikiem pneumatycznym. Do sterowania potrzebny jest kompresor do blokad ARB, lub kompresor zawieszenia który pompuje min. 5atm. Montaż polega na wymianie fabrycznego podciśnieniowego mechanizmu na mechanizm z siłownikiem i podłączeniu zasilania z zaworem sterującym. W skład zestawu wchodzi; przesuwka (cały mechanizm) blokady z siłownikiem pneumatycznym, oring uszczelniający, podkładka koronkowa oraz zawór ręczny lub elektrozawór (do wyboru) do załączania blokady. Montaż wymaga rozebrania tylnego mostu.




Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Kompresor blokady HF CKMA12 podwójny z wiązką elektryczną
Pas do Drzewa Zawiesie Taśma OFFroad 6m 2T
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Przełożenie 4.56 Most Przedni Dana 30 HP Rough Country - Jeep Cherokee XJ 84-99
BLOKADA MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO PRZÓD / TYŁ ASHCROFT DO LAND ROVER ASH050
Blokada ARB - RD117 - Dana 44 - Jeep Wrangler TJ, YJ, JK, CJ (5-8), Cherokee XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ
TR212 Blokada RD212 tylna Galloper I i II Montero Pajero L200
Blokada ARB - RD167 - Ford F250, F350 Pickup, F450/550 Pickup, E/F350 Dually
Blokada ARB - RD193 - Toyota Land Cruiser 90, 120, 150, 4Runner, FJ Cruiser / Lexus GX
Blokada ARB - RD136 - Nissan Patrol GQ Y60, GU Y61, Navara, D21, D22, Pathfinder R50, Terrano I/II Wagon