Amortyzatory Fox z serii Performance Elite 2.5 znacząco poprawiają właściwości jezdne i kontrolę nad samochodem podczas jazdy po drodze oraz intensywnego użytkowania na bezdrożach. Konstrukcja wzorowana na wyczynowych seriach amortyzatorów stosowanych w profesjonalnym motosporcie sprawia, że podołają nawet najbardziej wymagającym fanom jazdy w terenie. Poczuj niesamowitą wydajność ich pracy oraz niespotykaną kontrolę nad samochodem.
Najnowsze technologie
Regulowany zewnętrzny zbiornik pozwala na zwiększenie ilości oleju i gazu oraz dopasowanie charakterystyki pracy amortyzatora do jego aktualnego użytkowania, a dodatkowo zapewnia ciekawszy, bardziej terenowy design.
System regulacji DSC (Dual Speed Compression) zapewnia kontrolę tłumienia oraz komfort podczas jazdy po asfalcie zapewniając jednocześnie idealny tryb dla agresywnej jazdy w terenie. Za pomocą dwóch, niezależnych pokręteł (do niskich i wysokich prędkości) można dostroić amortyzatory do tłumienia nierówności.
Specyfikacja:
Regulator DSC pozwalający regulować wolną i szybką kompresję
Precyzyjnie wykonany, oraz poddany procesowi anodowania korpus 2,5" z aluminium, odporny na korozję przez lata
Wykończenie odporne na rdzę i działanie czynników zewnętrznych
Zewnętrzny zbiornik pozwala oddzielić olej od gazu, zwiększając objętość amortyzatora
Konstrukcja Mono-Tube z dodatkowym ruchomym tłokiem zapewnia doskonałą separację oleju od sprężonego pod wysokim ciśnieniem azotu
Tuleje z kauczuku nitrylowego zapewniają cichą pracę amortyzatora
Komponenty wykonane metodą CNC z aluminum 6061-T6
Komponenty anodowane na czarno
Chromowane tłoczysko 7/8" ze stali poddanej obróbce cieplnej
Stworzony na potrzeby motorsportu tłok o wysokim przepływie oleju
Niezawodny system potrójnego uszczelnienia: uszczelka główna, uszczelka tłoczyska, uszczelka zgarniacza
Zaawansowany technologicznie olej JM92, zapewniający doskonałe osiągi niezależnie od temperatury
Wymiary:
Amortyzator rozprężony: 26.51"
Amortyzator ściśnięty: 16.34"
Skok: 10.17"
Mocowania:
Górne mocowanie: oko
Dolne mocowanie: oko
Uwagi:
W przypadku Jeep Gladiator JT nie pasuje do wersji Mojave