
Amortyzator gazowy lewy przód Coilover Bilstein B8 TerraSport Lift 1,5"

0> <0 id="thumb_video_1302" data-video-id="0gfbJVcrZX8" data-video-player="youtube" data-provider="youtube" data-video-title="Video: a" data-video-id-pv="1" data-video-url="https://www.youtube.com/embed/0gfbJVcrZX8?rel=0&controls=1&autoplay=0&" class="pv-thumb thumb-container video_link " >
0> <0 id="thumb_video_1304" data-video-id="919680948" data-video-player="vimeo" data-provider="vimeo" data-video-title="Video: a" data-video-id-pv="2" data-video-url="https://player.vimeo.com/video/919680948?portrait=1&loop=1&color=0&byline=1&badge=1&title=1&autoplay=1" class="pv-thumb thumb-container video_link " >
0>Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
TEN AMORTYZATOR NIE JEST REGULOWANY
Amortyzatory z zewnętrznym zbiornikiem RockSport Black zostały zaprojektowane od podstaw, starannie opracowane i precyzyjnie wykonane wewnętrznie przez firmę MetalCloak.
Cechy produktu:
Amortyzatory RockSport Remote Reservoir Black zostały zaprojektowane specjalnie do współpracy ze sprężynami MetalCloak True Dual-Rate. Zaworowanie typu digressive zapewnia najlepsze osiągi zarówno przy niskich, jak i wysokich prędkościach.
Amortyzatory wykonane są z aluminium o średnicy 2,5" i ściankach grubości 3/16", z dużą przestrzenią wewnętrzną na olej, co gwarantuje skuteczne chłodzenie i odporność na ekstremalne warunki jazdy terenowej i drogowej.
Zewnętrzny zbiornik połączony jest z amortyzatorem przewodem w oplocie ze stali nierdzewnej, wytrzymującym ciśnienie robocze do 3000 psi, z wewnętrzną syntetyczną warstwą i zoptymalizowanymi otworami przepływowymi zapewniającymi swobodny przepływ oleju.
Unikalny stos zaworowy o parabolicznej budowie (patent oczekuje #63/743,954) to kompaktowa i uproszczona konstrukcja, eliminująca typowe problemy klasycznych układów, umożliwiająca precyzyjne dopasowanie charakterystyki pracy.
Kompletna konstrukcja pozwala na maksymalne wykorzystanie długości tłoczyska i zapewnia większy skok niż jakikolwiek inny amortyzator monotubowy o podobnym rozmiarze – nawet wewnętrzne elementy końcówek są obrabiane, aby zwiększyć zakres ruchu.
Funkcjonalna anodyzacja Type III (Mil-Spec) tłoka chroni go przed zużyciem przy intensywnym przepływie oleju, gwarantując długą żywotność.
Tłoczyska o średnicy 7/8", pokryte twardym chromem i hartowane indukcyjnie do twardości Rockwell C 60+, są bardziej wytrzymałe niż u większości konkurencji i odporne na uderzenia kamieni, zapewniając jednocześnie gładką powierzchnię dla uszczelnień i wycieraczek.
Potrójny pakiet uszczelek zatrzymuje olej wewnątrz, a zanieczyszczenia na zewnątrz. Zdejmowana osłona chroni zespół uszczelniający przed uszkodzeniami przy pełnej kompresji i umożliwia dostęp do serwisowania amortyzatora.
Amortyzator montowany jest przy użyciu zintegrowanych przesuniętych uchwytów, które umożliwiają długi skok przy jednoczesnym dopasowaniu jak w fabrycznym zawieszeniu.
W zestawie znajduje się również uchwyt zbiornika o grubości 1/8", wycinany laserowo i pokryty złotym cynkowaniem.
Amortyzator posiada także dolny uchwyt montażowy pokryty złotym cynkiem, który został zaprojektowany tak, aby odsunąć punkt mocowania od ramy Jeepa, zwiększając prześwit i chroniąc amortyzator. Mocowanie wykonano ze stali walcowanej na gorąco o grubości 3/16", wycinanej laserowo i giętej CNC dla idealnego dopasowania.
Uwaga: Amortyzatory RockSport Black to długoskokowe amortyzatory o dużej średnicy 2,5". Są bezpośrednim zamiennikiem przy użyciu dedykowanych uchwytów dla Jeepa Wranglera JL lub Gladiatora JT. Wszystkie amortyzatory o średnicy 2,5" wymagają dopasowania modelowego do „właściwego” montażu – mogą być potrzebne dodatkowe odboje, odpowiednie dystanse kół, prześwit dla zacisków hamulcowych itd. W razie wątpliwości dotyczących montażu – skontaktuj się z nami.











TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.