Nowe zawieszenie i układ kierowniczy w TJ twórcy JSCAN – pełna modernizacja w Szekla4x4.pl

Nowe zawieszenie i układ kierowniczy w TJ twórcy JSCAN – pełna modernizacja w Szekla4x4.pl

W naszym serwisie zamontowaliśmy zawieszenie i układ kierowniczy MetalCloak w Jeepie TJ twórcy JSCAN. Po modernizacji, wykonaniu geometrii i precyzyjnej regulacji, auto zyskało doskonałe prowadzenie zarówno w terenie, jak i na asfalcie. Solidne zawieszenie, wzmocnione drążki i amortyzator skrętu sprawiły, że TJ jest gotowy na każdą przygodę.

Nowe zawieszenie i układ kierowniczy w TJ twórcy JSCAN – pełna modernizacja w Szekla4x4.pl

W naszym serwisie mieliśmy ostatnio wyjątkowego gościa – twórcę popularnej aplikacji JSCAN. Jego Jeep TJ trafił do nas w celu przeprowadzenia kompleksowej modernizacji zawieszenia oraz układu kierowniczego. Naszym celem było uzyskanie maksymalnych osiągów zarówno na szlaku off-roadowym, jak i podczas codziennej jazdy po asfalcie. Efekt? Auto prowadzi się teraz perfekcyjnie.

Zawieszenie MetalCloak – długie skoki i pełna kontrola

Bazą modernizacji był zestaw TJ Long Travel Short Arm Suspension System Lift Kit od MetalCloak. To kompletne rozwiązanie, które zapewnia świetną elastyczność zawieszenia, wysoką trwałość oraz komfort jazdy. Dzięki zastosowaniu krótkich wahaczy o zwiększonym zakresie pracy i progresywnych sprężyn, Jeep TJ zyskał zupełnie nową charakterystykę prowadzenia.

Zaletą tego zestawu jest nie tylko zwiększony prześwit, ale przede wszystkim lepsze prowadzenie i stabilność w trudnym terenie. Zawieszenie zostało zamontowane w naszym warsztacie z dużą dbałością o każdy detal — tak, by Jeep pozostał komfortowy w codziennym użytkowaniu, a jednocześnie był gotowy na ostre off-roadowe przeprawy.

Wzmocniony układ kierowniczy – precyzja i niezawodność

Drugim etapem prac była wymiana fabrycznego układu kierowniczego na zestaw TJ/LJ Wrangler MetalCloak Heavy Duty Steering System, również od MetalCloak. To wzmocnione drążki kierownicze zaprojektowane z myślą o ekstremalnych warunkach. W komplecie zamontowaliśmy także solidny amortyzator skrętu, co przełożyło się na jeszcze lepszą stabilność i precyzję prowadzenia auta.

Taka modyfikacja to nie tylko większa odporność na uszkodzenia w terenie, ale również znacznie lepsze czucie auta podczas jazdy po drogach utwardzonych.

Geometria i precyzyjna regulacja

Po zakończeniu montażu zawieszenia i układu kierowniczego wykonaliśmy pełną geometrię oraz precyzyjną regulację całego układu. To kluczowy etap, który często decyduje o końcowym efekcie — zarówno pod względem prowadzenia, jak i trwałości podzespołów.

Dzięki dokładnym pomiarom i dopasowaniu ustawień, Jeep TJ prowadzi się teraz wzorowo — zarówno w terenie, jak i w trasie.

Efekt końcowy – TJ gotowy na wszystko

Modernizacja Jeepa twórcy JSCAN to świetny przykład tego, jak odpowiednio dobrane i profesjonalnie zamontowane podzespoły mogą całkowicie odmienić charakter auta. TJ zyskał większy prześwit, szerszy zakres pracy zawieszenia, stabilniejszy układ kierowniczy i precyzyjną geometrię.

To dokładnie ten poziom modyfikacji, jaki lubimy najbardziej – solidnie, technicznie i bez kompromisów. ?


Chcesz wykonać podobną modernizację w swoim Jeepie?
? Skontaktuj się z nami – przygotujemy zawieszenie i układ kierowniczy dopasowany do Twoich potrzeb.
www.szekla4x4.pl