Wzmocniona obudowa typu full-float przeznaczona do ekstremalnego użytkowania
Obudowa o średnicy 3,25" i grubości 0,5" zwiększa wytrzymałość, aby przeciwdziałać wyginaniu
Pasuje do kół z rozstawem śrub 8x6.5. Odległość mierzona od styku piasty z kołem do styku piasty z kołem po drugiej stronie wynosi 70"
W zestawie flansza wału napędowego pod wzmocniony krzyżak serii 1350
W zestawie półosie z wieloklinem 35 zębów
Wzmocnione łożyska zwiększają sztywność oraz redukują możliwość uszkodzenia przełożeń
Specjalna konstrukcja zwiększająca prześwit
Zainstalowane wewnętrzne uszczelniacze w moście
Konstrukcja zapewniająca szybki przepływ oleju
Podniesione i wzmocnione mocowanie drążka Panharda z kilkoma pozycjami montażu dla pojazdów z liftem zawieszenia
Potrójne lakierowanie proszkowe dla maksymalnej ochronny przed korozja i czynnikami UV
Odpowiedni kąt wałka ataku oraz podniesione mocowanie drążka panharda dla pojazdów z liftem zawieszenia
Przygotowane otwory pod mocowania przedłużenia odbojów lub samych odbojów
Wywiercone otwory pod pasy ograniczające skok zawieszenia oraz dolne zabezpieczenie sprężyny
Kompatybilny z czujnikami ESP, ABS i prędkościomierza
Zainstalowane tuleje górnego wahacza
Dolny otwór spustowy oleju ułatwia wymianę
Ponadwymiarowe zewnętrzne łożysko wałka ataku świetnie radzi sobie ze zwiększonym momentem obrotowym i dużymi obciążeniami
Uwagi:
Wymaga nowych przełożeń mostu, zestawu montażowego przełożeń mostu, blokady lub kosza dyferencjału. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszym działem sprzedaży.