KROK 1
Odkręć osłonę filtra oleju
KROK 2
Przed montażem o-ringu należy sprawdzić dopasowanie i luz.
KROK 3
Lubricate with oil, install body and tip O-ring.
KROK 4
Jeśli nie instalujesz zaworu Schrader, nasmaruj korek 1/8” olejem i zainstaluj go za pomocą klucza imbusowego 3/16.
Informacja: Teflonowa taśma uszczelniająca może być używana zamiast oleju na korku, złączce 90 stopni lub zaworze Schradera. Taśmę należy nakładać tylko na
gwinty, a nie na końcówkę, co pozwoli uniknąć możliwego zanieczyszczenia układu olejowego.
KROK 5
Zamontować adapter z gniazdem 1 1/8”. Nałóż olej na złączkę 90 stopni i/lub zawór Schradera i zainstaluj.
Pomocna wskazówka: Złączkę 90-stopniową można zamontować za pomocą 12-kątnego klucza płaskiego 15/16”.
Informacja: Korpus adaptera można cofnąć o maksymalnie 340 stopni od pozycji pełnego osadzenia, aby uzyskać pożądaną pozycję montażową
pozycji/wyrównania, adapter pozostanie uszczelniony.
KROK 6
Nasmaruj o-ringi na złączkach -10AN i zamontuj je przy użyciu nasadki 1”. Zamontować zawór Schradera przy użyciu nasadki 7/16”.
Informacja: Teflonowa taśma uszczelniająca może być używana zamiast oleju na korku, złączce 90 stopni lub zaworze Schradera. Taśmę należy nakładać tylko na
gwinty, a nie na końcówkę, co pozwoli uniknąć możliwego zanieczyszczenia układu olejowego.
KROK 7
Podłącz dołączone węże i mocowania
PAMIĘTAJ!! - Instrukcje serwisowe przy wymianie oleju: Przed spuszczeniem oleju silnikowego z miski olejowej i wyjęciem filtra oleju należy zastosować ciśnienie co najmniej 30 PSI do zaworu Schradera.
zaworu Schradera przez co najmniej trzy sekundy. Spowoduje to usunięcie oleju zatrzymanego w filtrze oleju i chłodnicy. Następnie należy wyjąć
filtr oleju i wymienić.