Swap reduktora by uzyskać 4H Auto

Swap reduktora by uzyskać 4H Auto  - Czyli Jeep Gladiator w bezpieczniejszej wersji

Najważniejszym etapem tego projektu było poprawienie bezpieczeństwa w prowadzeniu, poprzez dodanie opcji 4H Auto do Gladiatora z USA, który nie posiadał fabrycznie tego rozwiązania.
Jeep Gladiator JT tak jak każdy Wrangler został stworzony do modyfikacji. Jego wszechstronność sprawia, że można go dostosować do swoich potrzeb. Zmienić można praktycznie wszystko: od zawieszenia po oświetlenie, z pośród tysiąca dostępnych rozwiązań. Nie ma ograniczeń, jesteś tylko ograniczony przez swoją wyobraźnię!
Modyfikacje Gladiatora które mamy przyjemność robić to wynik wielu rozmów, czasem i nocami przez messengera ?, robienia list plusów i minusów. Poszukiwania najlepszych rozwiązań, które pogodzą praktyczność i podkreślą wygląd Gladiatora!. Efektem tego jest powstanie wygodnego pojazdu do podróży z rodziną.
Pierwszym etapem był montaż zabudowy. Decyzja padła na zabudowę Smartcap!
Smartcap, to najlepiej wyglądająca zabudowa na rynku i zarazem produkt o bardzo wysokiej jakości,
świetnie
wpasowujący się w sylwetkę Jeep’a Gladiatora JT i podkreślający jego „agresywny” terenowy wygląd.
Na zabudowę doszedł namiot ARB Esperance.
W podróżach czasem można się zakopać, a będąc samemu w „dziczy” nie zawsze grupa Wklejka4x4 da radę ?. Warto na takie sytuację wyposażyć się w wyciągarkę - wybór padł na wyciągarkę WARN VR EVO 12S. Jak każdą wyciągarkę warto zabezpieczyć jej zasilanie heblem, tu wybór padł na zestaw od WARN 62132
Dodaliśmy osłony mostów ARB.
Mimo że oryginalne reflektory Ledowe dają dużo światła to jednak za mało. Wsparliśmy to oświetlenie ogromną ilością światła, w postaci lamp Osram MX180 2szt z przodu, zaś jako doświetlenie zastosowaliśmy lampy LAZER Utility 25 MAX, zamontowanymi przy użyciu mocowań JP145. Boki i tył pojazdu doświetliliśmy lampami Hella 1GB 357 098-001.
A do czego to wszystko podłączyć?
„Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,�Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać”
Do tego celu zastosowaliśmy VOSWITCH JL800.
Przerobiliśmy poszerzenia przednie tak by zwiększyć prześwit dla 37 calowych kół i zmieniliśmy oświetlenie w nich.
Zamontowaliśmy felgi WARN, oraz nadkola od Metalcloak
Jako że to nadal Wrangler, to błędami sobie lubi sieknąć ot tak ? By tego uniknąć zastosowaliśmy bypass i w OBD wcisnęliśmy Vlinkera, tak aby właściciel mógł wykupić licencję i podłączać się wtedy, gdy tylko jest to potrzebne przy pomocy aplikacji JSCAN.
Na koniec najważniejsza i najbardziej czasochłonna modyfikacja, czyli Swap Reduktora, który pozwolił na uruchomienie opcji 4H Auto. W tym celu oczywiście zamieniliśmy mechanicznie reduktory. Następnie stworzyliśmy nową wiązkę od reduktora do modułów sterujących. Pozwoliło nam to na rozpoczęcie procedury zamiany reduktorów w systemie za pomocą JSCANA. Dodało to odrazu nową opcję 4H Auto także na zegarach ?.
Zapraszamy do naszego sklepu i serwisu:
?Szekla4x4.pl
Starczewska 3
04-992 Warszawa
?tel: 534600534 534009534
?email info@szekla4x4.pl serwis@szekla4x4.pl

Komentarze (0)

There are no comments. Be the first!