Pierwsze zadanie: Wrangler JLU dociążony namiotem i ciężką zabudową utracił dotychczasowy lift zbudowany na produktach BDS 2", który nie był dostosowany do większych obciążeń.
Drugie zadanie: poprawienie prowadzenia i komfortu.
Dzięki temu iż wspomniany Wrangler jeździ cały czas z obciążeniem nie trzeba szukać złotego środka tylko dobrać sprężyny do wagi by utrzymać lift.
Zacznę od końca :) komentarz klienta po przejechaniu około 1000km na dobranych elementach zawieszenia i naszych ustawieniach zawieszenia "Lift jest zajebisty!" :)
✅ Połączyliśmy sprężyny Metalcloak dual true rate na przód i sprężyny OME na tył.
✅ Przerobiliśmy na tokarce dolny drążek kierowniczy od Metalcloak tak byśmy mogli zastosować nasze ustawienia (musieliśmy trochę poszerzyć zakres ustawień). Przy zastosowaniu grubszego drążka kierowniczego należało także zmienić mocowania amortyzatora skrętu.
✅ Zastosowaliśmy wahacze od Metalcloak ich tuleje świetnie tłumią drgania co powiększa komfort podróżowania
✅ Amortyzator skrętu od King Shocks
✅ Amortyzatory Falcon Shocks
Szukasz porady? chcesz zmodyfikować swoje auto? Szukasz Warsztatu?
Zapraszamy do kontaktu biuro@szekla4x4.pl
☎️tel: 534 009 534
☎️tel: 534 600 534