Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Out-of-Stock
search
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4
  • Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4

Traxxas TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV) 82056-4

€577.43
(Prices incl. VAT 23%)
Log in as a company by purchasing without 23% VAT - applies to companies outside Poland
No queries yet, leave the first!
  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

Traxxas #82056-4 - TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV)

   

Nowość od Traxxas - model trialowy/crawlingowy - TRX-4. Zupełnie nowy, zaprojektowany od podstaw, pełny innowacyjnych i ekscytujących rozwiązań. Wytrzymały, potężny i gotowy do jazdy w każdym terenie. Pod realistyczną, skalowaną repliką znajduje się podwozie o możliwościach i wytrzymałości prawdziwego samochodu gotowego na ekstremalne przeprawy Off-Road. Z nim czekają Cię całkiem nowe wyzwania i przygody. Mosty na zwolnicach ponadprzeciętnie zwiększyły prześwit modelu dzięki czemu dotychczas nieprzejezdna trasa stała się przysłowiową "bułką z masłem". Jeśli uwielbiasz trasy przeprawowe lub wspinaczki skalne, ten wszechstronny model jest właśnie dla Ciebie. To wszytko dzięki zdalnej blokadzie przedniego i tylnego dyferencjału, 2-stopniowej skrzyni biegów, wbudowanemu tempomatowi i hamulcowi "drag brake".

 

Nowy regulator posiada aż 5 różnych programów: tryb sportowy, wyścigowy, treningowy, przeprawowy, wspinaczkowy.

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Specyfikacja ogólna modelu:

  • długość: 58,6cm
  • rozstaw kół: 24,85cm
  • prześwit podwozia: 7,974cm
  • waga: 3,372kg
  • wysokość: 29,161cm
  • rozstaw osi: 32,4cm
  • maks. kąt podjazdu: 56.49°
  • maks. kąt zjazdu: 41.67°
  • maks. kąt przechyłu: 56.97°
  • długość amortyzatora: 9cm
  • rozmiar felg: 49mm x 26mm
  • rozmiar opon: 118mm x 48mm
  • hex koła: 12mm
  • regulator obrotów: XL-5 HV (5 programów)
  • silnik: 21-zwojowy (lewoskrętny)
  • przekładnia główna: zdalna, 2-biegowa (bieg wysoki/niski)
  • profil głównych zębatek: 32P
  • dyferencjał ze zdalną blokadą: brak / przód / przód + tył
  • konstrukcja: stalowa, "drabinowa" z nylonowymi elementami
  • hamulec: elektryczny (silnikiem) z HHC (zapobiegający staczaniu się)
  • napęd: 2 wały centralne, 4WD
  • sterowanie: serwomechanizm mocowany na ramie
  • serwomechanizm: wodoszczelny Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
  • nadajnik: TQi 2,4GHz 4-kanałowy
  • odbiornik: Traxxas #6533, 5CH, z gniazdami telemetrii i systemem TSM
  • pojemnik na baterie: regulowany, 158,75mm x 47mm x 26/26mm

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Nowością w tym modelu Traxxas jest tempomat - idealne rozwiązanie na długie przeprawy. Ustaw idealną prędkość i dostrajaj ją pokrętłem multi-funkcji by zwiększać lub zmniejszać obroty i sprecyzować prędkość eksploracji.

 

Specyfikacja silnika:

  • typ: szczotkowy o wysokim momencie obrotowym
  • rozmiar: klasa 550
  • waga: 390g
  • długość: 78mm (całkowita), 57mm (dł. puszki), średnica 38,9mm
  • zwoje: 21, lewoskrętny
  • napięcie: 16,8v

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Specyfikacja regulatora obrotów:

  • zasilanie: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPo
  • wymiary: 1,23" x 2,18" x 1,04"
  • waga: 74g
  • dedykowany do silnika: 21-zwojowego, klasy 550
  • rezystancja do przodu/tyłu: 0,004Ohms
  • szczytowy prąd gazu/wstecznego: 100A
  • prąd hamowania: 60A
  • stały prąd: 18A
  • napięcie BEC: 6,0v
  • prąd BEC: 1A
  • przewody: 14/26AWG
  • tranzystory: MOSFET
  • częstotliwość PWM (modulacja szerokości impulsu): 1700Hz
  • LVD (wykrycie niskiego napięcia): tak, 2-stopniowe, z możliwością wyłączenia
  • zabezpieczenie termiczne: tak
  • 5 profili1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, płynne regulowane neutrum, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec na neutralu
  • programowanie jednym przyciskiem w systemie Traxxas EZ-Set®

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Traxxas TRX-4 posiada podwójną, zintegrowaną komorę na pakiet. Na dłuższe przeprawy bez trudu zmieścisz pakiet LiPo 3s (11,1v) 5000mAh, a nawet 7600mAh 3s. Dodatkowo pojemnik ten posiada dopasowane, zintegrowane miejsce na mniejsze pakiety modeli skali 1:16.

   

Główne cechy modelu:

  • licencjonowana replika nadwozia Land Rover Defender
  • karoseria wzbogacona we wspaniałe detale jak snork lub lusterka boczne
  • funkcjonalna, wytrzymała klatka karoserii
  • wytrzymałe błotniki (pełne nadkola)
  • przedni zderzak z realistyczną atrapą wyciągarki i haku
  • tylny zderzak z akcesoriami (narzędziami) i kołem zapasowym
  • Przeprojektowany, nowy, wodoodporny regulator obrotów XL-5 HV: w pełni wodoodporny
  • pięć profili1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, płynne regulowane neutrum, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec na neutrum
  • proste ustawienia jednym przyciskiem w systemie EZ-Set®
  • wbudowany, wydajny radiator regulatora obrotów
  • szeroki zakres napięcia zasilania: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPO (7,4v - 11,1v)
  • dwu stopniowe zabezpieczenie napięcia pakietu (LVD)

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

2-biegowa skrzynia główna
Już nie musisz ręcznie przenosić swojego modelu - na wysokim biegu szybko pokonasz trasę na kolejny odcinek techniczny. Zdalnie z nadajnika zrzuć bieg i wróć do pokonywania kolejnych, najtrudniejszych terenów.

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Zdalna blokada dyferencjałów (T-Lock)
Tradycyjne crawlery posiadają stałą blokadę dyferencjałów, odbywa się to jednak kosztem promienia i przyczepności na skręcie. Traxxas daje Ci możliwość wolnego wyboru by zablokować lub odblokować przedni i tylny dyferencjał na Twoje potrzeby. Wszystko zdalnie, prosto z nadajnika. Odblokuj dyferencjały i ciesz się większą kontrolną oraz płynnym i ciaśniejszym pokonywaniem zakrętów przy dużych prędkościach. Jeśli trasa zmieni się w techniczną, zablokuj przedni i tylny dyferencjał (lub tylko przedni) dla lepszego ciągu i przyczepności w ciężkim terenie. Technika ta była przez wiele lat testowana i sprawdzona we wspaniałym modelu Traxxas Summit. Praca blokad przekazywana jest poprzez wytrzymałe linki z oplotem. Dzięki użyciu linek wpływa to na konstrukcje podczas największych , ekstremalnych wychyłów zawieszenia.

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Silnik:

  • Mocny silnik Titan™ 21-zwojowy (lewoskrętny) z wbudowanym chłodzeniem, wentylacją
  • precyzyjne ustawienia docisku zębatek

  

Utwardzana stal półosi
Utwardzana stal kuli / przegubów półosi zwiększa ich trwałość, wytrzymałość i pozwala na płynne, nieprzerwane dostarczanie mocy.

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Mosty:

  • mosty na zwolnicach zwiększające prześwit,
  • stabilizujące moment obrotowy,
  • poprawiają geometrię półosi i zmniejszają naprężenia wału.

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Podwozie:

  • stalowa konstrukcja grubości 1,5mm wyklucza wyginanie się modelu
  • innowacyjny system ustawiania rozstawu osi (300mm/312mm/324mm/336mm)
  • zmienna pozycja tylnego zawieszenia amortyzatora dla konfiguracji SWB/LWB (mały lub szeroki rozstaw osi)
  • regulowane zderzaki (przesuwanie do przodu / do tyłu)
  • linki z plecionką zintegrowane z ramą podwozia

 

Napęd:

  • stały napęd na 4 koła
  • wytrzymałe, 6mm, stalowe półosie
  • wzmacniana stal elementów półosi
  • zdalne (z nadajnika) blokowane stalowych przełożeń dyferencjału (blokada dyferencjału) przenoszona poprzez stalowe linki z plecionką
  • stalowa obudowa przekładni głównej

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Innowacyjne mocowanie pakietu:

  • mocowanie pakietu zbudowane na trzpieniu z wbudowanym zaciskiem (bez użycia zbędnych spinek)
  • budowa na trzpieniu pozwala na szybką regulowaną wysokość mocowania pakietu
  • mocowanie zmieści nawet na najdłuższe pakiety
  • dodatkowe, zintegrowane miejsce na mocowanie mniejszych pakietów skali 1:16 (na opcjonalny rzep)

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Przekładnia:

  • 2-biegowa (bieg wysoki/niski), regulowana zdalnie
  • dwa wały centralne
  • 2-tarczowe, bardziej precyzyjne sprzęgło cierne
  • tradycyjnie budowa modułowa dla łatwego demontażu i szybkiego serwisu

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Układ kierowniczy:

  • mocowany do ramy podwozia cyfrowy, wodoodporny serwomechanizm Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
  • niesamowity promień skrętu aż do 45°
  • połączenie na sztywno (brak bezpiecznika serwomechanizmu)

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Zawieszenie:

  • przednie - na 3 popychaczach
  • tylne: krzyżowe, 4 popychacze
  • wytrzymałe końcówki popychaczy na stalowych kulach
  • popychacze o średnicy 5mm z gwintem 4mm

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Aluminiowe amortyzatory GTR:

  • olejowe, zaprojektowane specjalnie dla nowego modelu TRX-4
  • anodyzowane na srebrno
  • gwintowanie ułatwiające szybką regulację skoku
  • płynny skok łagodzący i ułatwiający pokonywanie najtrudniejszych przepraw

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Koła i opony:

  • opony 1.9" Canyon Trail z profilowanym wypełnieniem piankowym
  • klejone do wytrzymałych czarnych obręczy
  • miękka guma S1
  • 12mm hex

Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Nadajnik:

  • 4-kanałowy nadajnik TQi™ 2,4GHz
  • gotowy na Bluetooth i użyciem aplikacji Traxxas Link (Android/Apple)
  • 5-kanałowy odbiornik Traxxas #6533 gotowy na podłączenie czujników telemetrii i wbudowaną funkcją failsafe
  • zapis ustawień do 30 modeli (odbiorników)
  • funkcja tempomat - idealna na długie przeprawy
  • ustawienia czułości gazu i skrętu (expo)
  • ustawienia punktów krańcowych gazu i skrętu
  • wysoka częstotliwość (13ms) i prawie zerowe opóźnienie oddające pełną kontrolę kierowcy

  Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)

  • uszczelniany uszczelką pojemnik odbiornika dla pełnej ochrony przed wilgocią
  • uszczelniane łożyska
  • dodatkowe narzędzia i klucze z powłoką nierdzewną

Model Traxxas #82056-4 TRX-4 - prawie gotowy do jazdy - wymaga wyposażenia w pakiet LiPo (2-3s) lub NiMh (5-7 celi), odpowiednią ładowarkę pakietu oraz 4 baterie "paluszki" do nadajnika.

 

 

 
Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)Traxxas #82056-4 - TRX-4 (1:10, 4WD, XL-5 HV)
82056-4

Częste pytania

Be the first to ask a question about this product!

Question about the product

* Required fields
(read)

16 other products in the same category: