Tłoki ze stali nierdzewnej zapewniają doskonałą odporność termiczną i ochronę przed korozją, zapewniając długotrwałą wydajność i mniejsze zużycie
Uszczelki tłoków zaprojektowano tak, aby wytrzymywały ekstremalne temperatury, utrzymując optymalną wydajność nawet podczas intensywnego użytkowania
Trwała czerwona powłoka proszkowa zapewnia estetyczny wygląd, chroniąc jednocześnie przed korozją i zużyciem, dzięki czemu zaciski zachowują swój wygląd przez długi czas
Lekka konstrukcja została zaprojektowana tak, aby zminimalizować wagę bez poświęcania wytrzymałości, poprawiając ogólne osiągi pojazdu i szybkość reakcji
Nierdzewne Trzpienie zacisku hamulcowego zwiększają trwałość i zmniejszają ryzyko rdzy, zapewniając płynne działanie i długą żywotność
Zestaw zawiera śruby banjo i cały niezbędny sprzęt do łatwej instalacji
Ponadwymiarowe 2-częściowe nawiercane i nacinane tarcze zaprojektowane z myślą o lepszym rozpraszaniu ciepła i zmniejszeniu zużywania się tarcz, zapewniając stałą siłę hamowania
Zwiększona powierzchnia i większa średnica tarczy poprawiają skuteczność hamowania i szybkość reakcji, umożliwiając szybsze zatrzymanie pojazdu
Ulepszone otwory wentylacyjne o zoptymalizowanej konstrukcji sprzyjają przepływowi powietrza i chłodzeniu, zmniejszając ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania
Przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej zapewniają optymalną wydajność i oferują doskonałą obsługę ciśnienia i odporność na rozszerzanie, zapewniając mocniejsze wyczucie pedału hamulca
Pleciona konstrukcja zapewnia dodatkową ochronę przed ścieraniem i załamaniami, zapewniając długotrwałą niezawodność i wydajność
W zestawie znajdują się wszystkie niezbędne elementy montażowe umożliwiające prostą instalację i zachowanie integralności systemu
W zestawie:
(2) Przednia tarcza nawiercana i nacinana
(2) Przedni zacisk hamulcowy
(2) Wspornik zacisków hamulcowych
(2) Przewód hamulcowy w oplocie
(2) Klocek hamulcowe
(2) Blaszka zabezpieczająca
(4) Trzpień zacisku hamulcowego
Zestaw montażowy
Uwagi:
Wymaga kół o średnicy 18" lub większej
Wymaga co najmniej 3/8 prześwitu od zacisku hamulcowego do tylnej powierzchni koła. Należy upewnić się, że odległość ta jest zachowana. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia podzespołów