search
Zestaw zawieszenia BDS z amortyzatorami FOX 2.5 Performance Elite + 2.0 Performance Lift 6"
- Amortyzatory FOX 2.5 Performance Elite DSC Coilovers z zewnętrzynmi rezerwuarami
- Zwiększone możliwości terenowe
- Łatwa regulacja amortyzatora w zależności od terenu, obciążenia i prędkości
- 2,5-calowy korpus z wytłaczanego aluminium
- Masywne, chromowane na twardo i poddane obróbce cieplnej tłoczysko 7/8
- Zewnętrzny zbiornik oddziela olej amortyzatora od azotu pod wysokim ciśnieniem
- Zaprojektowany specjalnie z myślą o zwiększonym skoku i zdolności do pokonywania najtrudniejszego terenu
- Regulator DSC (Dual Speed Comrpression) zapewnia niezwykłą wszechstronność i precyzyjne dostrajanie za pomocą prostego obrotu jednego lub obu pokręteł
- Tylne amortyzatory FOX 2.0 Performance
- 2-calowy korpus z wytłaczanego aluminium
- Konstrukcja Monotube z wewnętrznym tłokiem pływającym IFP
- Mocowania z aluminium 6061-T6 obrabianego CNC
- Duże, chromowane na twardo i poddane obróbce cieplnej tłoczysko 5/8
- Opracowana na potrzeby wyścigów konstrukcja tłoka o wysokim przepływie
- Trwałe, anodowane wykończenie
- Lift 152,4 mm / 6"
- Kompatybilny z większymi rozmiarami opon
- Zaprojektowany z myślą o komforcie, kontroli i trwałości
W zestawie:
- (2) Przedni amortyzator FOX 2.5 Performance Elite DSC Coilover
- (2) Tylny amortyzator FOX 2.0 Performance
- Zestaw tył
- Zestaw uchwytów do montażu rezerwuarów
- Zestaw przód
- Zestaw zwrotnic
- Zestaw montażowy
Uwagi:
- Pasuje tylko do silników benzynowych
- Wymaga modyfikacji mocowania ramy
- Fabrycznych kół 17-18" nie można ponownie zamontować ze względu na ich kolidowanie z końcówkami drążka kierowniczego, natomiast fabryczne koła 20" mogą zostać zamontowane
- Koła 17" z backspacingiem 4,5" należy przetestować przed montażem opony, aby zapewnić odpowiedni prześwit względem zwrotnicy / drążka kierowniczego
- Wszystkie koła z rynku wtórnego należy przed montażem opony przetestować, aby zapewnić odpowiedni prześwit względem zacisku hamulcowego. Niektóre profile kół nie zapewniają odpowiedniego prześwitu względem zacisku. Można je przetestować przed instalacją liftu w stanie fabrycznym
- Rzeczywista wysokość jazdy jest bliższa 6,5 cala
- Jeśli pojazd jest wyposażony w tylny amortyzator piórowy mono-leaf, należy użyć części BDSUBT4064
- W modelach 2,7L Turbo należy użyć zestawu Diesel BDS1803FDSC, aby zapewnić prawidłowe dopasowanie płyty osłonowej