Wytrzymałe, stalowe, laserowo wycinane kołyski o grubości 1/4" o wysokim prześwicie
Relokacja dolnych wahaczy dla lepszych kątów pracy
Wytrzymała przednia płyta poślizgowa
Wyższe i szersze zwrotnice dla optymalnej jakości jazdy
Relokacje dyferencjałów, łączników stabilizatora i elementów układu napędowego
5" sprężyny ProRide Dual Rate
Specjalnie dobrane amortyzatory FOX 2.0 Performance Series:
2-calowy korpus z wytłaczanego aluminium
Konstrukcja monotube z wewnętrznym pływającym tłokiem (IFP)
Obrabiane CNC aluminium 6061-T6
Masywne, chromowane na twardo tłoczysko 5/8" ze stali poddanej obróbce cieplnej
Opracowana na potrzeby wyścigów konstrukcja tłoka o wysokim przepływie
Dostosowane zaworowanie maksymalizujące wydajność
Trwałe, anodowane wykończenie
W zestawie:
Przednia belka poprzeczna
Przednie przewody hamulcowe
Wsporniki przednich przewodów hamulcowych
Przednia płyta ślizgowa mechanizmu różnicowego
Wsporniki linki hamulcowej
Zwrotnice
Końcówka drążka kierowniczego
Mocowanie wspornika mechanizmu różnicowego
Przekładka wału napędowego
Wsporniki drążka kierowniczego
Tylna belka poprzeczna
Elementy dystansowe kolumny resorującej
(2) Sprężyna 5" ProRide Dual Rate
(2) Amortyzator nitro Fox 2.0 Performance IFP tył
Uwagi:
Pasuje tylko do modeli 4WD
Modele RAM z fabrycznymi kołami 22" wymagają większych zwrotnic ze względu na większe łożyska kół
Nie pasuje do modeli z regulowanym zawieszeniem Air Ride
W przypadku montażu zestawu 6" w modelu Rebel lub samochodzie wyposażonym w pakiet "off road group package", przód samochodu będzie znajdował się około 1/2" wyżej niż tył po zamontowaniu dystansu. Jeśli dystans nie zostanie zainstalowany, przód samochodu będzie znajdował się około 3/8" niżej niż tył
Standardowe 18" koła nie mogą być ponownie zamontowane ze względu na układ kierowniczy. Standardowe 20" koła mogą być ponownie zamontowane z fabrycznymi oponami
Nie pasuje do modeli z silnikiem diesla
Nie pasuje do modeli 2019-2022 RAM 1500 Classic
Nie pasuje do modeli wyposażonych w opcję Thermal Axle
W przypadku korzystania z 18-calowych kół z maksymalnymi zalecanymi dystansami, przed zamontowaniem opon należy przetestować felgi na pojeździe, aby mieć pewność że nie ocierają