STEER SMARTS™ is proud to present the most EXTREME steering linkage for your Jeep JL Wrangler, “The YETI XD™ Series” linkage. We applied our 85 years of steering “lessons learned” to develop the strongest most durable linkage ever built for the Wrangler.
FEATURES
YETI XD DRAGLINK ASSEMBLY:
Easy bolt-on installation.
Engineered for proper clearance to other chassis components to eliminate interferences.
Patent Pending "No Drill" Reverse Taper Mount makes for quick and easy installation without the need for drilling or altering your knuckle.
FORGED IN THE USA
BALL JOINTS:
30mm 1 1/2 Ton ball joints designed specifically for the JL.
Cold-headed medium carbon alloy steel ball studs provide incredible impact toughness for extreme duty usage.
Induction heat-treated ball studs provide ultimate fatigue strength and superior off-road durability.
Steel on steel bearings provides exceptional ball joint wear resistance and robustness.
High-quality seals ensure long ball joint life. Our superior seals have been rigorously tested to minimize leakage between grease service intervals which greatly improves our ball joint reliability over our competition.
Fully greaseable.
DRAGLINK ENDS:
Powder coat over E-coat for a long-lasting appearance under harsh conditions.
External threads are e-coated for durability and long-term serviceability.
Forged from medium carbon high harden-ability steel and heat treated for greater buckling, impact, and fatigue strength.
Forged from medium carbon high hardenability steel and heat treated for even greater buckling, impact, and fatigue strength.
Large 1 ¼ inch rolled threads at tie rod adjuster and draglink ends provide significantly increased strength over the original equipment threads.
Unique “Reverse Pin” technology prevents our linkage from flopping or rocking. This technology is built into the socket unlike the weak external supports on some competitor linkages.
ADJUSTER TUBE:
Draglink adjuster is manufactured from large diameter ¼ inch thick wall high strength 4130 Chromoly steel tubing for maximum buckling strength.
Adjuster clamps assure proper clamp force using conventional tools without the possible risk of loosening like large jam nuts.
Designed with right-hand and left-hand threads for quick and easy adjustment once installed on the vehicle.
Internal threads and tube are also e-coated for long-term serviceability.
Montażu drążka górnego SteerSmarts TEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera. CECHY ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD: Łatwy montaż za pomocą śrub. Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń. Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy. KUTE W USA PRZEGUBY KULOWE: Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL. Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń. Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie. Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych. Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją. W pełni smarowalne. KOŃCÓWKI DRAGLINK: Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach. Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia. Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach. RURA REGULACYJNA: Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia. Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek. Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe. Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. Przetłumaczono za pomocą www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)