Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"
  • Out-of-Stock
search
  • Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"
  • Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"
  • Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"
  • Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"

Kompletny most tył CRD60 przełożenie 4.88 z blokadą dyferencjału ARB TeraFlex Full-Float Lift 0-6"

€11,053.77
(Prices incl. VAT 23%)
Log in as a company by purchasing without 23% VAT - applies to companies outside Poland
No queries yet, leave the first!
  Security policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Delivery policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  Return policy

(edit with the Customer Reassurance module)

  • Wzmocniona obudowa typu full-float przeznaczona do ekstremalnego użytkowania
  • Wzmocniona obudowa mostu typu DOM o średnicy 3"
  • Pasuje do kół z rozstawem śrub 8x6.5. Odległość mierzona od styku piasty z kołem do styku piasty z kołem po drugiej stronie wynosi 70".
  • Obudowa Tera CRD60 z przełożeniami 4.88 High Pinion
  • W zestawie flansza wału napędowego pod wzmocniony krzyżak serii 1350
  • W zestawie półosie z wieloklinem 35 zębów
  • Wzmocnione łożyska zwiększają sztywność oraz redukują możliwość uszkodzenia przełożeń
  • Specjalna konstrukcja zwiększająca prześwit
  • Wzmocnione łożyska mechanizmu różnicowego dla maksymalnej wytrzymałości
  • Wbudowane wewnętrzne uszczelnienia półosi
  • Osłona mechanizmu różnicowego z żeliwa sferoidalnego
  • Wbudowane osłony wahaczy dolnych
  • Specjalna konstrukcja zapewniająca szybki przepływ oleju
  • Podniesione i wzmocnione mocowanie drążka Panharda z kilkoma pozycjami montażu dla pojazdów z liftem zawieszenia
  • Potrójne lakierowanie proszkowe dla maksymalnej ochronny przed korozja i czynnikami UV
  • Wbudowane tuleje górnych wahaczy, odpowiedni kąt flanszy wału dla pojazdów z podniesionym zawieszeniem
  • Przygotowane otwory pod mocowania przedłużenia odbojów lub samych odbojów
  • Wstępnie wywiercone otwory pod dolne zabezpieczenia sprężyn oraz pasy ograniczające skok zawieszenia
  • Kompatybilny z czujnikami ESP, ABS i prędkościomierza

Specyfikacja hamulców Delta:

  • Znacznie poprawiona skuteczność hamowania, zdecydowanie wyższa niż przy użyciu fabrycznych hamulców
  • Idealnie zbalansowane co ma szczególne znaczenie w samochodach z liftem
  • Precyzyjnie wykonane tarcze hamulcowe dla lepszego hamowania
  • Wysokiej jakości zaciski hamulcowe
  • Nacinane tarcze hamulcowe znacznie lepiej odprowadzają ciepło

Uwagi:

  • Wymaga regulowanych wahaczy w celu regulacji kąta pochylenia kół (sprzedawane oddzielnie)
TX3206488

Data sheet

MARKA
JEEP
MODEL
WRANGLER JL
WRANGLER JLU

Częste pytania

Be the first to ask a question about this product!

Question about the product

* Required fields
(read)

12 other products in the same category: