Bezszwowa konstrukcja - spawane łączenie tulei z tłokiem dla zwiększenia wytrzymałości
Wytrzymała osłona przeciwpyłowa – zapobiega przedostawaniu się kurzu i innych zanieczyszczeń do wewnętrznego cylindra
Wypełnione gazem – redukują drgania i zapewniają lepsze tłumienie
Chromowany tłok – precyzyjnie chromowany tłok dla zwiększonej wytrzymałości
Utwardzana powłoka – dla zwiększonej ochrony przed rdzą
4-stopniowe pokrętło redukcji drgań – wykonane z wysokiej jakości anodowanego aluminium
Wielowarstwowa, wytrzymała warstwa ochronna - zapobiega wyciekom oleju i przedostawaniu się brudu do wewnętrznego cylindra, co zapewnia maksymalną trwałość
Zewnętrzny rezerwuar – 57mm konstrukcja cylindra dostosowana do ciężkich warunków offroadowych
Tłok z warstwą teflonową – 35mm tłok dla maksymalnego komfortu jazdy i precyzyjnego, płynnego ruchu
Specjalnie zaprojektowany zawór – zwiększa komfort jazdy i kontrolę tłumienia nierówności
Konstrukcja Twintube – zapewnia dodatkową ochronę i zapobiega wgnieceniom wewnętrznych elementów
Zawór kompresyjny – precyzyjna kontrola oleju
W zestawie:
(2) Amortyzator przód
(2) Amortyzator tył
(2) Sprężyna przód
(2) Szekla
(2) Resor
Obciążenie:
Przód: 50mm przy obciążeniu 50-65kg
Tył: 40mm przy obciążeniu 300kg
Uwagi:
Pasuje tylko do modeli Double Cab
RS-HDT4-R2-H
Data sheet
MARKA
Ford
MODEL
Ranger 11-present
Częste pytania
Be the first to ask a question about this product!