Obudowa o średnicy 3,25" i grubości 0,5" zwiększa wytrzymałość, aby przeciwdziałać wyginaniu
66,5" WMS–WMS
Pasuje do kół z rozstawem śrub 5x5"
Asymetryczna konstrukcja obudowy
W zestawie zamontowane półosie z wieloklinem 27 zębów
Wzmocnione zwrotnice
Obudowa z odlewanego żeliwa zwiększona o podwójne żeberka wzmacniające
Osłona mostu wykonana z żeliwa sferoidalnego
Gładki, zakrzywiony design dla płynnego przemieszczania się po kamieniach i przeszkodach
Zintegrowane płyty osłonowe dolnych wahaczy
Wysokoprzepustowe kanały olejowe i dolne otwory do spuszczania oleju ułatwiające wymianę
Trójwarstwowe malowanie proszkowe UV dla odporności na korozję
Uchwyt o grubości 1/4" wycięty laserowo CNC
Zintegrowane fabryczne mocowanie górnego wahacza
Zamontowane tuleje górnych wahaczy
Nawiercone otwory na taśmy ograniczające i zabezpieczenia sprężyn
Zachowuje działanie ESP, ABS i czujnika prędkości
Uwagi:
Pamiętaj aby przełożyć zamontowane już elementy wewnętrzne mostu Twojego samochodu (przełożenia mostu, półosie) i zewnętrzne (zwrotnice, sworznie, łożyska, hamulce, czujniki) do nowej obudowy!
Kompatybilna z wewnętrznymi akcesoriami Dana 30 AdvanTEK (M186)
Nie współpracuje z mechanizmem rozłączania półosi przód
Fabryczna przednia wewnętrzna prawa półoś nie pasuje do obudowy przedniego mostu Tera30 HD