Traxxas 82066-4 - TRX-4 Tactical Unit (1:10, 4WD, XL-5 HV)

82066-4

Nowy produkt

2 290,00 zł brutto

Więcej informacji

Traxxas #82066-4 - TRX-4 Tactical Unit (1:10, 4WD, XL-5 HV)

Traxxas TRX-4 Tactical Unit to pojazd taktyczny szybkiego reagowania. Zaprojektowany do akcji praktycznie w każdej sytuacji i terenie. Gotowy do jazdy i wyzwań. Lekkie nadwozie zapewnia szybkość i zwrotność oraz wspaniałe właściwości w ciężkich i skomplikowanych przeprawach. Gdzie inne półciężarówki mają problemy, tam "Tactical Unit" przejedzie na "pełnej parze".

Sekret ekstremalnych możliwości i radzenia sobie w każdym terenie leży pod wytrzymałą, zakamuflowaną karoserią. Znakomite półosie portalowe zapewniają bardzo wysoki prześwit podwozia bez zakłócania przekazu mocy momentu obrotowego. Zdalne odblokowanie (z nadajnika) przedniego i tylnego dyferencjału dla dużych prędkości w otwartej przestrzeni i blokowanie ich dla zwiększenia przyczepności na zdradzieckich nawierzchniach. Dwubiegowa skrzynia (bieg wysoki/niski, sterowany zdalnie) przekazuje moc i prędkość z silnika Titan na wał centralny odpowiednio dla dużych prędkości i ciężkich przepraw. Zbudowana wg. ideologii Traxxas: Tactical Unit jest wytrzymały, silny i gotowy na Twoje wyzwania.

  

 

 

 

Specyfikacja ogólna modelu:

  • długość: 58,6cm
  • rozstaw kół: 24,9cm
  • prześwit podwozia: 8cm
  • waga: 3,129kg
  • wysokość: 25,2cm
  • rozstaw osi: 32,4cm
  • maks. kąt podjazdu: 53.17°
  • maks. kąt zjazdu: 41.67°
  • maks. kąt przechyłu: 56.97°
  • długość amortyzatora: 9cm
  • rozmiar felg: 49mm x 26mm
  • rozmiar opon: 118mm x 48mm
  • hex koła: 12mm
  • regulator obrotów: XL-5 HV (5 programów)
  • silnik: 21-zwojowy (lewoskrętny)
  • przekładnia główna: zdalna, 2-biegowa (bieg wysoki/niski)
  • profil głównych zębatek: 32P
  • dyferencjał ze zdalną blokadą: brak / przód / przód + tył
  • konstrukcja: stalowa, "drabinowa" z nylonowymi elementami
  • hamulec: elektryczny (silnikiem) z HHC (zapobiegający staczaniu się)
  • napęd: 2 wały centralne, 4x4
  • sterowanie: serwomechanizm mocowany na ramie
  • serwomechanizm: wodoszczelny Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
  • nadajnik: TQi 2,4GHz 4-kanałowy
  • odbiornik: Traxxas #6533, 5CH, z gniazdami telemetrii i systemem TSM
  • pojemnik na baterie: regulowany, 158,75mm x 47mm x 26/26mm

Tempomat - idealne rozwiązanie na długie przeprawy. Ustaw idealną prędkość i dostrajaj ją pokrętłem Multi-funkcji by zwiększać lub zmniejszać obroty i sprecyzować prędkość przejazdu.

Specyfikacja silnika:

  • typ: szczotkowy o wysokim momencie obrotowym
  • rozmiar: klasa 550
  • waga: 390g
  • długość: 78mm (całkowita), 57mm (dł. puszki), średnica 38,9mm
  • zwoje: 21, lewoskrętny
  • napięcie: 16,8v

Regulator obrotów który sprawdził się w modelu Traxxas TRX-4 Defender posiada aż 5 różnych programów: tryb sportowy, wyścigowy, treningowy, przeprawowy, wspinaczkowy.

Specyfikacja regulatora obrotów:

  • zasilanie: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPo
  • wymiary: 1,23" x 2,18" x 1,04"
  • waga: 74g
  • dedykowany do silnika: 21-zwojowego, klasy 550
  • rezystancja do przodu/tyłu: 0,004Ohms
  • szczytowy prąd gazu/wstecznego: 100A
  • prąd hamowania: 60A
  • stały prąd: 18A
  • napięcie BEC: 6,0v
  • prąd BEC: 1A
  • przewody: 14/26AWG
  • tranzystory: MOSFET
  • częstotliwość PWM (modulacja szerokości impulsu): 1700Hz
  • LVD (wykrycie niskiego napięcia): tak, 2-stopniowe, z możliwością wyłączenia
  • zabezpieczenie termiczne: tak
  • 5 profili1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, tempomat, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec w pozycji neutrum, tempomat
  • programowanie jednym przyciskiem w systemie Traxxas EZ-Set®

 

Traxxas TRX-4 posiada podwójną, zintegrowaną komorę na pakiet. Na dłuższe przeprawy bez trudu zmieścisz pakiet LiPo 3s (11,1v) 5000mAh, a nawet 7600mAh 3s. Dodatkowo pojemnik ten posiada dopasowane, zintegrowane miejsce na mniejsze pakiety modeli skali 1:16.

   

Główne cechy modelu:

  • wytrzymała karoseria w barwach nocnego kamuflażu
  • funkcjonalna, wytrzymała klatka karoserii
  • wytrzymałe nadkola
  • przedni zderzak z realistyczną atrapą wyciągarki i haku
  • tylny zderzak z akcesoriami (narzędziami) i kołem zapasowym
  • Przeprojektowany, nowy, wodoodporny regulator obrotów XL-5 HV: w pełni wodoodporny
  • pięć profili1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, tempomat, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec w pozycji neutrum, tempomat
  • proste ustawienia jednym przyciskiem w systemie EZ-Set®
  • wbudowany, wydajny radiator regulatora obrotów
  • szeroki zakres napięcia zasilania: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPO (7,4v - 11,1v)
  • dwu-stopniowe zabezpieczenie napięcia pakietu (LVD)

2-biegowa skrzynia główna
Już nie musisz ręcznie przenosić swojego modelu - na wysokim biegu szybko pokonasz trasę na kolejny odcinek techniczny. Zdalnie z nadajnika zrzuć bieg i wróć do pokonywania kolejnych, najtrudniejszych terenów.

Zdalna blokada dyferencjałów (T-Lock)
Tradycyjnie crawlery posiadają stałą blokadę dyferencjałów, odbywa się to jednak kosztem promienia i przyczepności na skręcie. Traxxas daje Ci możliwość wolnego wyboru by zablokować lub odblokować przedni i tylny dyferencjał na Twoje potrzeby. Wszystko zdalnie, prosto z nadajnika. Odblokuj dyferencjały i ciesz się większą kontrolną oraz płynnym i ciaśniejszym pokonywaniem zakrętów przy dużych prędkościach. Jeśli trasa zmieni się w techniczną, zablokuj przedni i tylny dyferencjał (lub tylko przedni) dla lepszego ciągu i przyczepności w ciężkim terenie. Technika ta była przez wiele lat testowana i sprawdzona we wspaniałym modelu Traxxas Summit. Praca blokad przekazywana jest poprzez wytrzymałe linki z oplotem. Dzięki użyciu linek wpływa to na konstrukcje podczas największych , ekstremalnych wychyłów zawieszenia.

 

Silnik:

  • Mocny silnik Titan™ 21-zwojowy (lewoskrętny) z wbudowanym chłodzeniem, wentylacją
  • precyzyjne ustawienia docisku zębatek

  

Utwardzana stal półosi
Utwardzana stal kuli / przegubów półosi zwiększa ich trwałość, wytrzymałość i pozwala na płynne, nieprzerwane dostarczanie mocy.

Mosty:

  • mosty na zwolnicach zwiększające prześwit,
  • stabilizujące moment obrotowy,
  • poprawiają geometrię półosi i zmniejszają naprężenia wału.

Podwozie:

  • stalowa konstrukcja grubości 1,5mm wyklucza wyginanie się modelu
  • innowacyjny system ustawiania rozstawu osi (300mm/312mm/324mm/336mm)
  • zmienna pozycja tylnego zawieszenia amortyzatora dla konfiguracji SWB/LWB (mały lub szeroki rozstaw osi)
  • regulowane zderzaki (przesuwanie do przodu / do tyłu)
  • linki z plecionką zintegrowane z ramą podwozia

Napęd:

  • stały napęd na 4 koła
  • wytrzymałe, 6mm, stalowe półosie
  • wzmacniana stal elementów półosi
  • zdalne (z nadajnika) blokowane stalowych przełożeń dyferencjału (blokada dyferencjału) przenoszona poprzez stalowe linki z plecionką
  • stalowa obudowa przekładni głównej

Innowacyjne mocowanie pakietu:

  • mocowanie pakietu zbudowane na trzpieniu z wbudowanym zaciskiem (bez użycia zbędnych spinek)
  • budowa na trzpieniu pozwala na szybką regulowaną wysokość mocowania pakietu
  • mocowanie zmieści nawet na najdłuższe pakiety
  • dodatkowe, zintegrowane miejsce na mocowanie mniejszych pakietów skali 1:16 (na opcjonalny rzep)

 

Przekładnia:

  • 2-biegowa (bieg wysoki/niski), regulowana zdalnie
  • dwa wały centralne
  • 2-tarczowe, bardziej precyzyjne sprzęgło cierne
  • tradycyjnie budowa modułowa dla łatwego demontażu i szybkiego serwisu

Układ kierowniczy:

  • mocowany do ramy podwozia cyfrowy, wodoodporny serwomechanizm Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
  • niesamowity promień skrętu aż do 45°
  • połączenie na sztywno (brak bezpiecznika serwomechanizmu)

Zawieszenie:

  • przednie - na 3 popychaczach
  • tylne: krzyżowe, 4 popychacze
  • wytrzymałe końcówki popychaczy na stalowych kulach
  • popychacze o średnicy 5mm z gwintem 4mm

Aluminiowe amortyzatory GTS:

  • olejowe, zaprojektowane specjalnie dla podwozia TRX-4
  • anodyzowane na srebrno
  • gwintowanie ułatwiające szybką regulację skoku
  • płynny, miękki, głęboki skok łagodzący i ułatwiający pokonywanie najtrudniejszych przepraw

 

Koła i opony:

  • opony 1.9" Canyon Trail z profilowanym wypełnieniem piankowym
  • klejone do wytrzymałych czarnych obręczy
  • miękka guma S1
  • 12mm hex

Nadajnik:

  • 4-kanałowy nadajnik TQi™ 2,4GHz
  • gotowy na Bluetooth i użyciem aplikacji Traxxas Link (Android/Apple)
  • 5-kanałowy odbiornik Traxxas #6533 gotowy na podłączenie czujników telemetrii i wbudowaną funkcją failsafe
  • zapis ustawień do 30 modeli (odbiorników)
  • funkcja tempomat - idealna na długie przeprawy
  • ustawienia czułości gazu i skrętu (expo)
  • ustawienia punktów krańcowych gazu i skrętu
  • wysoka częstotliwość (13ms) i prawie zerowe opóźnienie oddające pełną kontrolę kierowcy
  • uszczelniany uszczelką pojemnik odbiornika dla pełnej ochrony przed wilgocią
  • uszczelniane łożyska
  • dodatkowe narzędzia i klucze z powłoką nierdzewną

Model Traxxas #82066-4 TRX-4 Tactical Unit - prawie gotowy do jazdy - wymaga wyposażenia w pakiet LiPo (2-3s) lub NiMh (5-7 celi), odpowiednią ładowarkę pakietu oraz 4 baterie "paluszki" AA do nadajnika.